27 juni 2014

Texelkamp: de garnalenboot

Toen we vrijdag wakker werden en hadden ontbeten leek het er op alsof het zou gaan regenen en dat zou zonde zijn als we met de garnalenboot gingen. We hadden wat vrije tijd en toen begon het te regenen :( Maar toen we op de fiets stapten werd het gelukkig droog :) Toen we aan kwamen en onze fietsen hadden gestald gingen we de boot op (er waren meer mensen dan ik had verwacht) en gingen we zitten maar er waren nog weinig plekken vrij. We voeren uit en na een tijdje varen riep iemand(van de brandweer): "Ik zie een zeehond, ik zie een zeehond!", maar hij bleek wat anders gezien te hebben :( jammer... De netten die waren uitgegooid werden weer binnen gehaald. De vis die was gevangen werd in een bak gekieperd en de visman (ik weet niet hoe hij heet) legde van alles uit over de vissen en we konden garnalen pellen en eten. Sommigen wisten niet hoe ze de garnalen moesten pellen en kwamen naar mij, toen ik het had uitgelegd hadden ze het door. Op het eind kregen we 2 zakken garnalen mee en we aten ze in het kamphuis op.

Het was een SUPERKAMP!

Door Hidde    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten